רק לא ביבי: כחול לבן הלא דמוקרטית רוצים בהדחת מנהיג דמוקרטי

איתי גדסי 2 Comment on רק לא ביבי: כחול לבן הלא דמוקרטית רוצים בהדחת מנהיג דמוקרטי

ח"כ מיקי זוהר הודיע כי ראש הממשלה הטיל עליו להיות יו"ר הועדה המסדרת. מחר מפגש ראשון בין צוותי הליכוד לכחול לבן | בכחול לבן תוקפים בחריפות את נתניהו ומבקשים להדיחו למרות בחירות הימין | שלטון לפני הכל

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח״כ מיקי זוהר הודיע הערב (רביעי): ‏"רה״מ צלצל אליי והטיל עליי את ראשות הוועדה המסדרת, אני מודה לו על האמון המחודש". בנוסף השר יריב לוין, זימן את צוות המו״מ של כחול לבן לישיבת משא ומתן, מחר (חמישי) בשעה 11:00, בחדר סיעת הליכוד בכנסת.

בתוך כך בכחול לבן החלו הערב להחריף את הטון כנגד ממשלת אחדות בראשות בנימין נתניהו. חבר ההנהגה בוגי יעלון תקף באופן אישי את ראש הממשלה כ הוא הסית נגד ציבורים שלמים בחברה וגרם לשיסוי. יעלון המשיך ותקף כי על אדם שיש 3 כתבי אישום אינו יכול לכהן כראש ממשלה.

ח"כ יועז הנדל כתב: "עכשיו נתניהו מאמץ את הטיעון שלנו ומדבר על אחדות כאידאל. טוב שכך אלא שהוא לא מתכוון לכך. מגיע למשא ומתן עם גוש חוסם. מוכן לממשלת אחדות רק בתנאי שתתן לו אפשרות עכשיו להמשיך להיות ראש ממשלה".

עוד הוסיף הנדל: "התחושה היא שנתניהו רוצה בחירות נוספות עם תירוץ. כשליחי ציבור יש לנו מחויבות. אסור לנו לגרור את המדינה לשיתוק נוסף. כאוס".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מנהיג דמוקרטי? באמת? יותר כמו מניפולטור דקטטורי

  2. 1

    כחול לבן לקראת פיצול